Indgående Callcenter

Indgående Callcenter  Cloud Software

  • Indgående callcenter
  • Innovative funktioner
  • Multichannel, Tale, SMS, WEB, SMS m.f.
  • Åben API

Find komplet prisliste her.

Xcally Motion er et cloud baseret kundeservice system til f.eks. indgående callcenter, som er skalerbart og tilbydes på flere sprog.

Systemet er bygget op omkring ‘channels’  – altså kommunikations kanaler, som f.eks. Tale, SMS, Chat osv.

Én af de nye funktioner er OPEN-CHANNEL, som er en brugerdefineret kanal, som kan bruges sammen med systemets API.

Du kan med andre ord selv bygge din egen kummonikations kanal til dit eget medie, til indgående callcenter.

Nedenfor kan du se nogle at de muligheder XCALLY Motion kan tilbyde.

Xcally kan integreres til en række andre programmer, som ofte er brugt af callcentre, læs mere om integrationer her.

Multichannel Indgående Callcenter

dialer tale

TALE

Den fortrukkende kommunikations vej til et indgående callcenter er klart TALE, og det har det altid været, selvom der kommet mange andre teknologier frem som kan erstatte tale kummonikationen på nogle områder. Med Xcally får du ubegrænset antal tale linjer, til at kunne foretage eller modtage opkald igennem xcally, kombiner dette med en inteligent inbound routning, har du det perfektet udgangspunkt til et stærkt callcenter - uanset om det er ud eller indgående telefonserivce. I Xcally tale løsningen har du 3 muligheder for at kommunikere via tale; du kan bruge WebRTC, Phonebar eller en integreret SIP extension, hvortil du kan tilslutte din egen soft eller IP -telefon. Indgående callcenter WebRTC gør det muligt at håndtere opkald direkte i din webbrowser, perfekt løsning til den fleksible agent som ikke skal have minimalt udstyr med sig. Phonebar bliver installeret som et lille program på computeren og virker som en softphone, hvor computerens headset bliver brugt til at tale igennem. dette er klart den mest brugte løsning.

dialer chat

WEBCHAT

Næsten alle virksomheder har i dag en online webchat mulighed på deres hjemmeside, som forbruger forventer man i hvertfald at denne mulighed er der. Med Xcally kan du få en webchat boks på din hjemmeside, og opsætte den lige som du ønsker det. Når du herefter modtager henvendelser vil samtalen automatisk går til Xcally og den afdeling du har valgt. Agenten kan så vælge at "tage" dialogen eller sende den videre.

Callcenter dialer messenger

Sociale Medier

Sociale medier er de seneste år blevet til den mest brugte kommunikationsvej for næsten alle, så hvorfor ikke tilbyde dine kunder at kunne skrive til jer via det sociale medie? - det kan du med Xcally Social-channel. Et indgående callcenter hvor du modtager dine beskeder fra de sociale medier og lad dine agenter besvare dem via Xcally som var det en email, eller alm. chat besked.

Indgående Callcenter dialer mail

EMAIL

Optimer dine agteners arbejdsgang og integrer dine emails i Xcally. De indgående emails kan blive fordelt på grupper af agenter, så arbejdsfordelingen bliver lige fordelt.

dialer sms

SMS

Hurtig og enkel kundeservice. Skal du hurtig have sendt vigtige beskeder ud til dine kunder, eller skal have svar på et spørgmål, kan du gøre det via SMS. Med en SMS channel kan du sende og modtage SMSer, altsammen sker der via Xcally hvor alle dine informationer er samlet. SMS er hurtig og billige at sende ud sammenholdt med alm post.

IVR - Opkalds flow

Indgående callcenter flow

XCALLY Motion er et all-in-one callcenter system, som kan håndtere opkald udgående såvel som indgående callcenter. Ved hjælp fra XCALLY – Cally Square kan et indgående IVR flow opsættes, så de indgående opkald sendes til de rette agenter med det samme. Ved hjælp af inputs fra kunden kan andre opkaldsflow opsættes og sendes i en anden retning.

I et typisk indgående callcenter scenarie for et kundeservice center vil kunden blive mødt af et komplet IVR system hvor der er mulighed for at taste 1,2,3 osv. alt efter kundens ønske, herefter sendes opkaldet opkaldet videre til den rette agent gruppe som herfra kan hjælpe kunden. XCALLY tilbyder et brugervenligt setup som nemt via drag-n-drop kan sammensætte et IVR system efter dine ønsker og behov..

Indgående callcenter cally